ІНФОРМАЦІЯ про систему обліку інформації, якою володіє апарат Новоушицької районної державної адміністрації
Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у володінні апарату райдержадміністрації, підлягають обов'язковій реєстрації.
Для реєстрації документів, що надходять до райдержадміністрації та надсилаються нею, розпоряджень голови райдержадміністрації, наказів керівника апарату райдержадміністрації в апараті адміністрації застосовуються відповідні підсистеми системи обліку документів: «Вхідні документи», «Вихідні документи», «Облік звернень громадян», «Облік розпоряджень голови», «Облік наказів керівника апарату».
Зазначена система дозволяє забезпечити виконання таких функцій:
- реєстрацію та облік вхідної кореспонденції;
- реєстрацію та облік вихідної кореспонденції;
- реєстрацію та облік звернень громадян;
- реєстрацію та облік розпоряджень голови облдержадміністрації;
- реєстрацію та облік розпоряджень голови райдержадміністрації;
- реєстрацію та облік наказів керівника апарату райдержадміністрації;
- контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, розпоряджень голови райдержадміністрації;
- пошук документів за основними реквізитами та ключовими словами.