Новоушицька районна державна адміністрація Хмельницької області
English          Русский

Карта сайта




Адміністратор сайта


Керівник апарату районної державної адміністрації

Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 30 червня 2010 року №296/10-р на посаду керівника апарату Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької було призначено Костюченка Віктора Вікторовича.

 

ПОВНОВАЖЕННЯ І КОМПЕТЕНЦІЯ

Відповідно до розподілу обов'язків між головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 30 квітня 2015 року № 155/2015-р

керівник апарату районної державної адміністрації:

бере участь у підготовці проектів програм соціально-економічного розвитку району, галузевих програм організовує виконання цих програм відповідно до компетенції.

Керує роботою апарату райдержадміністрації, забезпечує його взаємодію з виконавчим апаратом районної ради.

Здійснює організаційне, правове, матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності райдержадміністрації.

Організовує взаємодію апарату райдержадміністрації з іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.

Вирішує питання взаємодії між структурними підрозділами райдержадміністрації, районними службами у здійсненні їх повноважень.

Забезпечує планування роботи райдержадміністрації і контроль за виконанням намічених заходів.

Контролює своєчасність підготовки до засідань колегії райдержадміністрації проектів документів і необхідних матеріалів, доведення до відповідних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, а також посадових осіб і громадян документів вищих органів влади, розпоряджень голів райдержадміністрації та облдержадміністрації.

Забезпечує реалізацію в районі заходів щодо розвитку державного управління.

Вживає заходів для забезпечення дотримання вимог Закону України “Про державну службу” в районі.

Контролює питання підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів державних службовців, формування кадрового резерву.

Відповідає за організацію і проведення заходів з попередження корупції в апараті райдержадміністрації, координує стан організації цієї роботи в її структурних підрозділах, районних підрозділах центральних органів влади.

Здійснює заходи щодо організації правового інформування населення, юридичного всеобучу.

Забезпечує запровадження системи управління якістю в апараті райдержадміністрації відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001-2001.

Контролює додержання норм діловодства і нормопроектувальної техніки в апараті райдержадміністрації, знімає з контролю документи за результатами аналізу їх виконання.

Забезпечує проведення систематичного аналізу стану і тенденцій розвитку внутрішньополітичної ситуації в районі, організовує роз'яснення курсу реформ Президента України та Кабінету Міністрів України.

Сприяє роботі засобів масової інформації, забезпечує дотримання чинного законодавства з питань інформаційного простору.

Контролює стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в організаціях і установах, розташованих на території району.

Організовує роботу щодо розгляду та підготовки документів для нагородження державними нагородами, відзнаками Кабінету Міністрів України, вищих органів влади, обласної державної адміністрації, а також районних державної адміністрації і ради.

Координує заходи щодо організації правового інформування і виховання населення, надання безоплатної первинної правової допомоги.

Сприяє виконанню актів законодавства з питань громадянства, пов'язаних з перебуванням іноземців та осіб без громадянства, сприяє органам внутрішніх справ у додержанні правил паспортної системи.

Здійснює управління діловодством в райдержадміністрації.

Бере участь у вирішенні питань проведення виборів і референдумів та адміністративно-територіального устрою у межах, визначених законодавством.

Забезпечує здійснення заходів щодо ведення Державного реєстру виборців відповідно до закону.

В межах своїх повноважень видає накази на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які відповідно до закону забезпечують нормативно-правове регулювання власних і делегованих повноважень.

Затверджує положення про підрозділи апарату райдержадміністрації, крім тих, типовими положеннями про які, передбачено інше.

У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством спрямовує, координує і контролює роботу:

відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації;

відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації;

відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації;

загального відділу апарату райдержадміністрації;

сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації;

сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації;

сектору кадрової роботи відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації;

сектору контролю апарату райдержадміністрації;

юридичного сектору апарату райдержадміністрації;

атестаційної комісії райдержадміністрації;

експертної комісії райдержадміністрації;

інвентаризаційної комісії райдержадміністрації;

комісії з перегляду нормативно-правових актів на предмет їх відповідності Конституції України та іншим актам законодавства;

комісії з питань визначення стажу державної служби райдержадміністрації;

комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації;

комісії з проведення організаційної роботи по формуванню кадрового резерву райдержадміністрації;

конкурсної комісії райдержадміністрації;

міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення району;

правової громадської приймальні райдержадміністрації;

робочої групи щодо забезпечення функціонування веб-сайту райдержадміністрації.

Забезпечує взаємодію з:

Новоушицьким районним сектором управління Державної міграційної служби України в Хмельницькій області;

районним відділом реєстрації актів цивільного стану громадян реєстраційної служби Новоушицького районного управління юстиції;

Новоушицьким районним управлінням юстиції;

редакцією районної газети “Наддністрянська правда”.

 


Повернутись



© 2005-2017 Новоушицька районна державна адміністрація Хмельницької області

UkrNET - поисково-информационный ресурс


Версія сайта для осіб з вадами зору

Основний дизайн сайта

Ласкаво просимо!

Зворотній зв'язок:

e-mail:
admin@nu-rda.gov.ua поштова адреса:
вул.Подільська, 17,
смт Нова Ушиця
Хмельницкої області,
Україна, 32600

телефони:
+380688449980, (03847)21281, (03847)21170
fax: (03847)21878


"Гаряча лінія" з головою адміністрації:
перший вівторок місяця
з 10.00 до 11.30
за телефонами
+380688449980, (03847)21170


Режим роботи райдержадміністрації:

понеділок-четвер:
8.00-17.15
п'ятниця:
8.00-16.00
перерва на обід:
12.00-13.00
вихідні дні:
субота, неділя

Каталог
корисних
посилань